Wednesday, January 31, 2007

کلیپ ضد جنگ و یوسف اسلام

این کلیپ را خیلی ها از طریق ایمیل گرفتند، با اینکه عکس ها خیلی گویاست و پیام های ضد جنگ تاثیر گذار اما مشکل اصلی با موسیقی انتخاب شده برای کلیپ است. یوسف اسلام یا همان کت استیونس خواننده موسیقی متن کسی است که از فتوای مرگ سلمان رشدی حمایت و برای اجرایش فعالیت کرد.نمی دانم چطور سازنده کلیپ این قطعه را از این خواننده انتخاب کرده است. بنابراین وقتی آدمی مثل من که از جنگ و ترور واهمه دارد، می خواهد کلیپ را به مثابه پیام صلح با دوستان فرنگی اش از طریق شبکه های مجازی تقسیم کند ، دست و دلش می لرزد که نکند بیننده ای از بلاد فرنگستان ترس از ترور را بیشتر از پیام صلح آمیز از طریق تصاویر تاثیر گذار درک کند، آن وقت باید بار اثبات انسان دوستی امان را بر دوش حیوان شریفی بگذاریم که حتی باقالی هم دیگر نمی شود بارش کرد

2 Comments:

At Thursday, February 01, 2007, Anonymous Anonymous said...

من فکر نمی کنم یوسف اسلام چهره مخوفی داشته باشه. چند وقت پیش باهاش مصاحبه کردند و گفت درسته که از فتوی حمایت کردم ولی سیاستهای آیت الله خمینی در اداره ایرانو قبول ندارم. الان هم آدم میانه روییه ولی می گه سلمان رشدی به مقدساتم توهین کرده.

 
At Thursday, February 01, 2007, Anonymous Anonymous said...

سحر - واقعیت اینه که من کلیپ رو واسه چند نفر فرستادم و تقریبا همه شون پرسیدن که مگه یوسف اسلام برای ترور اقدام نکرده پس چرا ترانه اون انتخاب شده و عکسش ته کلیپ اگه منظور از کلیپ صلح...شما که بهتر می دونید حتی اگه میانه رو شده باشه رسانه ها یه جور دیگه فضا سازی می کنن

 

Post a Comment

<< Home