Friday, March 24, 2006

آروزهایی برای سال نو


با اینکه سال نو شده است، آروزهایم برای سال جدید طعم کابوس های کودکی را می دهد که در تاریکی به خود رها شده است. این کودک از جنگ می ترسد. از وحشت، از گرسنگی، از بیماری که بر تن رنجور مردم نشسته است، از حسرتی که در چشم جوانان کشورش رخ می نماید..... اما سیب سفره هفت سین اینقدر سرخ است که از هر وحشتی بک آروز بسازد. حالا این کودک می تواند چون یک آدم بزرگ آرزو کند. خدایا صلح، خدایا نان، خدایا آزادی، خدایا برابری، خدایا حرمت انسانی، خدایا سلامتی ، خدایا امید و خدایا آرزو و باز آرزو

3 Comments:

At Thursday, March 30, 2006, Anonymous Anonymous said...

من تاجیکستان را در گوگل سرچ میکردم که شما پیدا شدید. خوشحالم از اشنایی تان. سال نو مبارک

 
At Monday, April 10, 2006, Anonymous Anonymous said...

سلام خانم مرانلو من در مراسم هشت مارس با شما آشنا شدم . اون روز فرمودید وکیل هستید من یک کار خیلی فوری باهاتون دارم اما متاسفانه هرچه گشتم ایمیلتون رو تو وبلاگ پیدا نکردم اگر لطف کنید ایمیلتون رو اعلام کنید بهتون میل بزنم یک کار حقوقی در مورد زنی که مورد ضرب و شتم قرار گرفته با تشکر پریسا

 
At Thursday, April 13, 2006, Blogger Sahar Maranlou said...

Parisa jan,

Man vekalat nemikonam , mitoonam Shadi Sadr ro moarefi konam , ba in vojod shoma mitonid be email
smaranlou@hotmail.com email bezanid,

 

Post a Comment

<< Home