Sunday, March 23, 2008

سال نو مبارک

با اينکه نو شدن سال قراردادی است که آدم ها برای حساب و کتاب زندگی اشان بر آن توافق کرده اند اما من هم مثل بفيه به جادويی بودن سال تحويل اعتقاد دارم .برای همين فکر می کنم اگر به بهانه سال نو دعایی کنم احنمال مستجاب شدنش بیشتر است. امیدوارم سال خوبی برای همه باشد. برای ایران عزیز و مردم خوبش هر جا که باشند در قصر مدرنی شمال شهر تهران یا روستای دور افتاده ای در استانی محروم. اميدوارم برکتُ و آرامش و آسايش برای مردم در سال جديد بيشتر از سال قبل باشد. امیدوارم کسانی که مملکت را اداره می کنند به مردم بیشتر اعتماد کنند و زمینه مساعد تری برای فعاليت همه کسانی فراهم کنند که برای ایرانی سربلند تلاش می کنند. دوست دارم مثل مادر بزرگ ها اينجا برای جوانان مملتکم دعا کنم. اميدوارم زمينه های بيشتری برای پاسخ دادن به نيازها و استعدادهای آنها باشد. جامعه ايرانی احترام و فرصت بيشتری برای آنها فراهم کند. دوست دارم برای همسايگان مان هم دعا کنم. اميدوارم عراق به آرامش و ثبات نزديک شود. روزهای سياهش روشن تر شود . اميدوارم افغان ها در امنيت بيشتری بتوانند مملکت شان را بسازنند. برای شما هم که الان اين پست را می خوانيد آرزو می کنم شاد و سربلند باشيد. اگر می شود لبخندی بزنيد تا شايد دعا های من برآورده شود

8 Comments:

At Monday, March 24, 2008, Anonymous Anonymous said...

سلام ایشالا سال خوشی باشه و دعاهاتون مستجاب بشه.

 
At Wednesday, March 26, 2008, Anonymous Anonymous said...

من هم سال جدید رو به شما تبریک میگم
امیدوارم سال خوب توام با سلامتی داشته باشید

دعای استاد مستدام
میرباقری

 
At Thursday, March 27, 2008, Anonymous Anonymous said...

به اميد آن روز

 
At Tuesday, April 01, 2008, Anonymous Anonymous said...

سلام خانم مرانلو
سال نوي شما مبارك برايتان يك اي ميل فرستاده‌ام به نشاني هات ميل شما
اگر فرصت كرديد و امكانش بود لطفا جواب دهيد.
سپاسگزارم
بختيار

 
At Friday, April 04, 2008, Anonymous Anonymous said...

سلام
وقتي وارد سايت بلاگفا شدم تا "مطلب جديدي" به وبلاگم اضافه كنم ناخداگاه چشمم به "آخرین وبلاگهای بروز شده" افتاد تا ويلاگ "حرفای خودم" رو باز كنم و از قسمت نظرهاي مطلب "چه عیدی امسال!" با نظر شما كه : "پسر خوب... سال ها یه قرارداد هستن ... " آشنا بشم! و از اونجا با وبلاگ شما
از مطالب قشنگ سايتتون و از لينكهاي معنادارتون! خيلي خوشم اومد تا اونجا كه براي اولين بار واسه يه وب نظر گذاشتم !خانم مرانلو باور كنيد از خوندن چند تا از مطالب سايتتون خيلي لذت بردم اما با خوندن مطلب بيماري تون ..... دلم گرفت ! واقعا غربت انقدر سخته
راستي من دانشجوي مهندسي عمران هستم كه اميدوارم تا چند سال ديگه براي ادامه تحصيل به اروپا بيام ولي خيلي ها بهم ميگن مصلحت نيست بري ....خيلي ها هم هستن كه ميگن حتما برو ! نميدونم اون " مصلحت " واقعا به صلاحمه يا اون "حتما رفتنه"؟
ملتمس جواب نيستم(اما قطعا با ديدن جواب اولين پيام وبلاگي ام اونم جواب مهمترين سوال الان زندگيم خيلي خيلي ممنونتون ميشم) ولي جدا ملتمس دعايي هستم از شما براي همه جوانان "سختكوش" ايران
با احترام
محمد جواد رحيمي/تهران/16فروردين1387

 
At Friday, April 04, 2008, Anonymous Anonymous said...

سلام
وقتي وارد سايت بلاگفا شدم تا "مطلب جديدي" به وبلاگم اضافه كنم ناخداگاه چسمم به "آخرین وبلاگهای بروز شده" افتاد تا ويلاگ "حرفای خودم" رو باز كنم و از قسمت نظرهاي مطلب "چه عیدی امسال!" با نظر شما كه : "پسر خوب... سال ها یه قرارداد هستن ... " آشنا بشم و از اونجا با وبلاگ شما!
از مطالب قشنگ سايتتون و از لينكهاي معنادارتون! خيلي خوشم اومد تا اونجا كه براي اولين بار واسه يه وب نظر گذاشتم!
خانم مرانلو باور كنيد از خوندن چند تا از مطالب سايتتون خيلي لذت بردم اما با خوندن مطلب بيماري تون ..... دلم گرفت ! واقعا غربت انقدر سخته!
(تا اينجا تو اولين پيام چون "حداکثر باید ۳۰۰ نویسه باشد".)
راستي من دانشجوي مهندسي عمران هستم كه اميدوارم تا چند سال ديگه براي ادامه تحصيل به اروپا بيام ولي خيلي ها بهم ميگن مصلحت نيست بري ....خيلي ها هم هستن كه ميگن حتما برو ! نميدونم اون " مصلحت " واقعا به صلاحمه يا اون "حتما رفتنه"؟
ملتمس جواب نيستم(اما قطعا با ديدن جواب اولين پيام وبلاگي ام اونم جواب مهمترين سوال الان زندگيم خيلي خيلي ممنونتون ميشم) ولي جدا ملتمس دعايي هستم از شما براي همه جوانان "سختكوش" ايران
با احترام
محمد جواد رحيمي/تهران/16فروردين1387
mail: allrahimi@yahoo.com

 
At Friday, April 11, 2008, Blogger Sahar Maranlou said...

ممنون از پیام های همه شما

 
At Friday, April 11, 2008, Blogger Sahar Maranlou said...

آقای محمد جواد ممنون از پیام شما. البته من نگفته ام که غربت سخت است. اتفاقا اگر با برنامه و هدف به خارج از کشور همان غربت بیایید دلتنگی هایش شیرین می شود

 

Post a Comment

<< Home