Monday, August 14, 2006

Hope for a sustainable ceasefire




See the ceasefire campaign

6 Comments:

At Saturday, August 19, 2006, Anonymous Anonymous said...

سلام سحر عزیز
وبلاگ ارزشمندی دارید.چند تا از مطالبتان را خواندم,بقیه راهم در روزهای آتی حتمن میخوانم.فقط از خواندن نوشته های انگلیسی معذورم به دلیل اینکه انگلیسیم خوب نیست.با اجازه در وبلاگم به وبلاگ شما لینک دادم.موفق باشید

 
At Saturday, August 26, 2006, Anonymous Anonymous said...

سحر جان ممنون که از وبلاگ من دیدن کردی ,خوشحالم کردی برات دو تا کامنت گذاشتم.موفق باشی

 
At Tuesday, August 29, 2006, Anonymous Anonymous said...

سحر جان برخی از قراردادهای اجتماعی محدود کننده آزادی آنسانها هستند ومحدودیتهای که با موازین اعلامیه حقوق بشر مقایرت دارد.که میشود آنها را به گفتمان گذاشت و از جوانب مختلف بررسی کرد.سحر جان یکی از آهداف من برای درست کردن وبلاگم مطرح کردن همین مسائل و به همچنین به گفتمان گذاشتن مباحثی که به آنها بسیار کم پرداخته میشود. حتی اگر در حد دادن یک تلنگر فکری باشد.خوشحال میشم که همیشه از نظرت بهرهمند باشم بخصوص از آنجای که در کار حقوق بشر تخصص داری و تجربه عملی .تمام مطالب وبلاگت را هم خواندم.زاویه نگاهت به مسائل را دوست دارم و از اون برای بازتر کردن نگاهم الهام میگیرم.تا یکی یا دو روز دیگه مطلب جدیدم را درج میکنم و حتمأ بهت خبر میدم.
دوستداره تو

 
At Thursday, August 31, 2006, Anonymous Anonymous said...

سلام سحرجان.هنوز هم از خواندن مطالب شما لذت میبرم.تازگیها به وسیله نرجمه مقالات انگلیسی شما دارم زبان انگلیسی ام را تقویت می کنم تا غبار 10 ساله را از آن زدوده و به روز نمایم.لینگافن-استیج و سی دی های آموزشی نتوانستند چنین مرا ترغیب نمایند.با این حساب خدا خیر دنیا و آخرت را نصیبتان گرداند.خدانگهدار.

 
At Thursday, August 31, 2006, Anonymous Anonymous said...

من همان کسی هستم که مطالب بالا را ارسال نمود یادم رفت بنویسم ارادتمند شما:فریده قاسمی

 
At Tuesday, September 05, 2006, Anonymous Anonymous said...

سلام سحر جان,امیدوارم که حالت خوب باشه.مطلبی را به بحث گذاشتم. اگر دوست داشتی و وقت کردی خوشحال میشم سری بزنی.
قربانت

 

Post a Comment

<< Home