Sunday, May 25, 2008

خود شناسی

یکی از دوستانم رفته بود برای یک دوره سی روزه مدیتیشن و یوگا در یک ساختمان قدیمی در شمال اسکاتلند روی ساحل سنگی ... در این دوره هر روز ساعت پنج و نیم صبح از خواب بیدار می شدند و تا ده صبح که صبحانه و ناهار بخورند مدیتیشن و یوگا می کردند دوباره یوگا تا شب ساعت ده شب که بخواند درگیر بودند. می گفت که یک ماه گیاه خواری ارگانیک کرده اند و کلی در این مدت روح و جسمش سبک شده است. به من می گفت که خوب است یک دوره این چنینی را تجربه کنم. اما به نظرم خیلی شجاعت می خواهد چون خود شناسی آگاهانه شروع تغییرات جدی در زندگی آدم باشد. مانند آنهایی که حج می روند و یا در صومعه دوره ای را می گذرانند. من هنوز اینقدر شجاع نیستم که خیلی با خودم تنها شوم

5 Comments:

At Sunday, May 25, 2008, Anonymous Anonymous said...

فرمایید آقا نفرمایید. شما که کلی تنهایی رو اونم از درجه یکش تحمل کردید که یوگا پیشش مثل بهشته پیش ... الله اکبر، تکبیره الحرام
مصی

 
At Tuesday, May 27, 2008, Anonymous Anonymous said...

اولش سخت...
ولی بدش می فهمی که درونت اونقدر ها هم که فکر می کنی ترسناک نیست

 
At Sunday, June 01, 2008, Anonymous Anonymous said...

در کنار این نکته، من هنوز نتونستم خودمو متقاعد کنم که مدیتیشین و امثالهم بهم افاقه می کنه. فکر کنم اول باید یک کلاس پیش نیاز برم.

 
At Wednesday, June 04, 2008, Blogger Unknown said...

This comment has been removed by the author.

 
At Wednesday, June 04, 2008, Blogger Unknown said...

In doostet hatman khaili shoja e ,vali na be andazeye to ,ke shojaane minevissi ke shoja nisti.

OM

 

Post a Comment

<< Home